Сьогодні в інтернеті Лендінг Пейдж зустрічається повсемістно. Він являє собою лише одно сторонічний ресурс, що привертає увагу і закликає виконати користувачів будь-яку дію. Використовується для проведення рекламної компанії, демонстрації конкретних пропозицій. Наприклад, комерційний сайт пропонує одяг і аксесуари для дорослих, а також парасольки. Наближається осінь, коли останній згаданий товар стає актуальним, тому створюється Landing Page …
Сайт-візитка являє собою невеликий ресурс з декількох або однієї сторінки можуть містити основні відомості про фірму, фізичну особу, організації, послуги, товари, контактні дані, прайс-листи. Часто такі ресурси використовуються компаніями, що не бажають витрачатися на окремі сайти. Також вони можуть встановлюватися для пошти при придбанні доменного імені. Переваги сайтів-візиток і кому можуть вони знадобитися Сайти-візитки вважаються …
У глобалізованому світі і соціальної інтеграції ключовим аспектом залишається створення правильної структури подачі інформації. Контент на сайтах може бути поданий в різних формах. Від цього буде залежати швидкість і якість її сприйняття. На сьогоднішній день створення сайту має враховувати не просто наповнення його унікальним контентом. Важливо правильно його подати, щоб користувач швидко знаходив потрібну інформацію. …
Прості сайти-візитки, сторінки і блоги можуть бути створені за допомогою HTML або PHP. Це не вимагає від розробників особливих зусиль і тимчасових витрат при створенні подібних веб-проектів. Але найчастіше спрощені форми інтернет-сайтів актуальні тільки невеликим представництвам або державним компаніям, які не уявляють своє продукцію в Інтернеті. Однак Framework стають все менш популярними, а на їх …
Точки контакту – це процес взаємодії споживача з фірмою чи фахівцем, який визначає ймовірність майбутньої співпраці, придбання продукції або відмову від пропозиції. Для ефективного ведення бізнесу важливо правильно визначити значимі точки контакту. Організаціям, що надають послуги в мережі, (наприклад, створення сайтів компаній компаній) ключовими точками контакту стають: соціальні мережі – ведення власної сторінки, блогів, постів, …
Фотографії або скріншоти – невід’ємна частина для будь-якої статті або публікації. Але багато користувачів стикаються з проблемою довгої завантаження сторінок з медіаконтентом, що викликає негативні емоції. Причина тому – відсутність належної оптимізації контенту. Про це в першу чергу повинен піклуватися керівник проекту і SEO-оптимізатор. Фотографії та скріншоти на сторінці повинні бути оптимального розміру, який би …
Існує багато способів спонукати людину прийняти рішення про придбання товару. Одним з найуспішніших інструментів маркетингу є Landing Page. Ресурс використовується для просування в інтернеті товарів, публікації анонсів, записи на вебінар, розміщення портфоліо та інших проектів, які не вимагають використання великої кількості матеріалу. Секретом успіху Лендінзі є лаконічність та ненав’язливість. Що таке Лендінг Лендінг – це …
В останні роки SSL-системи набувають все більшої популярності. Незважаючи на значимість і важливість SSL-сертифікатів, для численної аудиторії цей термін залишається мало знайомим. Тому пропонуємо більш конкретно ознайомитися з термінологією з даного питання і розібратися в необхідності використання сертифікатів для конкретного проекту. Безпечна трансляція даних між браузером і сервером здійснюється за допомогою інфраструктури ключів. Це дає …
Якщо озирнутися навколо себе, то всюди можна побачити логотипи. Все, що робить людство має маркування від творця. Вона дає можливість прорекламувати товари, сервіс, поширити про них інформацію, щоб дізналося, як можна більше споживачів. Під словом логотип розуміють графічні зображення бренду. За своєю суттю за допомогою цього малюнка, наповненого квітами, символами, вдається створити образ, що відображає …
Багато бізнесменів не надають значення емблемі. Вони можуть наспіх придумати логотип компанії тільки тоді, коли у них з’являться постійні покупці. Відсутність професійно продуманого бренду негативно відбивається на бізнесі. Потенційні партнери можуть порахувати його ненадійним, які не мають чіткої орієнтації та стратегії розвитку. У покупців нерідко виникають побоювання щодо якості продукції компанії, яка не має логотипу. …