Існує багато способів спонукати людину прийняти рішення про придбання товару. Одним з найуспішніших інструментів маркетингу є Landing Page. Ресурс використовується для просування в інтернеті товарів, публікації анонсів, записи на вебінар, розміщення портфоліо та інших проектів, які не вимагають використання великої кількості матеріалу. Секретом успіху Лендінзі є лаконічність та ненав’язливість.
Лендінг – це лише однієї сторінки сайт, який привертає увагу відвідувачів до конкретного повідомлення або пропозицією. З технічної точки зору він не відрізняється від звичайної веб-сторінки. Лендінгем містить текст, зображення, відео, HTML і CSS. Його відмінною рисою є компактність і вузька спрямованість. На посадкової сторінці присутній тільки та інформація, яка спонукає купити конкретний товар. На ній немає навігаційного меню, інформації про компанії, посилань і каталогу. Навіть якщо компанія реалізує різні види продукції, на Лендінзі розміщується реклама тільки одного товару. Це дозволяє сфокусувати увагу потенційного покупця на конкретному виробі чи послузі. На односторінковому сайті користувач бачить багато великих заголовків, великих кнопок і яскравих ілюстрацій. Він потрапляє на Лендінгем по посиланню з пошукової системи, соціальної мережі або через рекламне оголошення. Барвисте оформлення і доступний опис послуги (товару) розпалюють інтерес у потенційного покупця. Лендінговая сторінка не тільки дохідливо подає інформацію про продукт, а й збирає відомості про користувачів. Телефони та електронні адреси зацікавилися споживачів згодом використовуються для установки контакту і підведення до рішення про придбання товару. ЛендінгПейдж виконує роль трампліна для будь-якого бізнесу.
Посадкова сторінка повинна містити:
Існує 5 типів посадочних сторінок:
Що таке Landing Page – створення ефективного Лендінзі – 3После запуску Лендінзі замовник може оцінити ефективність його роботи. Щоб визначити найбільш популярні джерела для переходу на сторінку, треба проаналізувати вхідний трафік. Ресурси, які користувачі вибирають для переходу на лендінговую сторінку, характеризують їх переваги. На підставі результатів аналізу вхідного трафіку можна створити для найбільш численних категорій відвідувачів окремі сторінки, що відображають їх інтереси. Зміст Landing Page повинно збігатися з очікуваннями користувачів – це основне правило Landing Page. Визначити ефективність конкретного дизайну сторінки допомагає А / В-тестування. Необхідно створити 2 різні форми Landing Page. Порівнявши кількість людей, які зробили клік на одній і на іншій формі, можна визначити більш ефективну. Оцінюючи роботу ресурсу, треба визначити оптимальний обсяг інформації. У великому тексті можна надати більше переконливих аргументів. Однак надлишок інформації може втомити людини. Гранично стисла інформація сфокусує увагу споживача, але не дозволить йому оцінити переваги продукту.
Багато бізнесменів розміщують так багато інформації, що лендінговая сторінка втрачає свою основну функцію. Вони описують свій продукт дуже докладно, тому користувач не може оцінити його переваги. Багато технічні характеристики незрозумілі людям, які не мають технічної освіти. Велика кількість різних параметрів і вимог до експлуатації лякають потенційних споживачів, а не мотивують їх до покупки. Неефективність лендінгових сторінок може бути обумовлена відсутністю А / В-тестування. Якщо замовник не знає, що таке Landing Page, він може нехтувати аналізом роботи ресурсу. Чи не вивчаючи реакцію користувачів на утворять єдиний сайт, можна зробити його ефективним. Уникнути всіх цих помилок допоможе звернення до досвідченого фахівця. З Webkitchen створення Landing Page буде максимально ефективним і ви отримаєте перші результати її роботи в найкоротші терміни.