Багато бізнесменів не надають значення емблемі. Вони можуть наспіх придумати логотип компанії тільки тоді, коли у них з’являться постійні покупці. Відсутність професійно продуманого бренду негативно відбивається на бізнесі. Потенційні партнери можуть порахувати його ненадійним, які не мають чіткої орієнтації та стратегії розвитку. У покупців нерідко виникають побоювання щодо якості продукції компанії, яка не має логотипу.
Логотипом називається унікальний знак, який належить компанії і є її візитною карткою. Він виконує кілька функцій:
Можна зробити логотип для сайту незвичайним, використовуючи різні шрифти. Шрифти бувають простими, із зарубками, рукописними, декоративними і неформальними. Вони можуть нагадувати про продукцію. Наприклад, букви логотипу компанії Pez (виробляє солодощі) створені з цеглинок, що нагадують цукерки.
Букви із зарубками добре привертають увагу до логотипу і утримують погляд. Шрифти нестандартного вигляду з різним розміром літер свідчать про неординарність продукції. Декоративні та рукописні шрифти виглядають красиво, однак погано читаються. Тому багато фірм намагаються придумати логотип з простим шрифтом.
Кольори викликають у людей різні емоції. Червоний і оранжевий діють збудливо. Вони закликають людей до активних дій. Відмінним мотиватором також є жовтий колір. Він більш спокійний і заспокійливий, в порівнянні з червоним.
Синій колір не викликає у потенційних покупців яскравих емоцій і спонтанних бажань придбати товар. Однак він здатний надовго утримати тих клієнтів, які хоча б раз придбали продукцію компанії. Зелений колір асоціюється зі здоров’ям і активним способом життя. Аристократичний фіолетовий колір викликає повагу у клієнта. Можна вибрати 1 або 2 основних відтінку.
Перед тим, як створити логотип, потрібно проаналізувати діяльність фірми, визначити її основні напрямки розвитку і цільову аудиторію. Треба спробувати охарактеризувати компанію в 1-2 пропозиціях. Також необхідно виділити основні переваги продукту або послуги, щоб акцентувати на них увагу.
Щоб розробити логотип компанії самому, треба постаратися зрозуміти, чому одні логотипи запам’ятовуються, а інші ні. Відповівши на це питання, можна створити унікальний запам’ятовується товарний знак. Важливо на етапі створення логотипу визначити місце, на якому він буде найчастіше красуватися. Якщо символ буде перебувати на фасаді будівлі, він повинен гармоніювати з навколишньою архітектурою. Зробити логотип самому нескладно, якщо скористатися універсальними онлайн-сервісами (Logaster, LogotypeGenerator, Cooltext, Simwebsol). Надихнутися ідеями можна на сайтах LogoPond, Logo Moose, Logo Gala, LogoSpire, де є галереї логотипів.
Щоб товарний знак можна було легко збільшувати, треба використовувати програми, що працюють з векторною графікою (Adobe Illustrator, Corel Draw). Не варто створювати логотипи з безліччю елементів і звивистих ліній. Вони будуть погано сприйматися в зменшеному вигляді. Шрифт потрібно підібрати з таким розрахунком, щоб він легко відтворювався в будь-якій друкарні.
Якщо діяльність компанії пов’язана з закордонними ринками, логотип повинен бути зрозумілим для жителів різних країн. Він не повинен викликати у них неприємних асоціацій, пов’язаних з особливостями культури. Не можна використовувати елементи чужих логотипів, інакше враження про компанію може бути зіпсовано. Щоб перевірити логотип на унікальність, потрібно прибрати з нього текст і задати пошук по картинці в Google.
Розробка дизайну логотипу – справа, яка краще доручити фахівцям. Тоді вам точно вдасться уникнути всіх перерахованих вище помилок. Звернувшись в Webkitchen, ви отримаєте максимально оригінальний і якісний логотип, який підвищить впізнаваність і успішність вашої компанії.