Сьогодні в інтернеті Лендінг Пейдж зустрічається повсемістно. Він являє собою лише одно сторонічний ресурс, що привертає увагу і закликає виконати користувачів будь-яку дію. Використовується для проведення рекламної компанії, демонстрації конкретних пропозицій. Наприклад, комерційний сайт пропонує одяг і аксесуари для дорослих, а також парасольки. Наближається осінь, коли останній згаданий товар стає актуальним, тому створюється Landing Page і компанія націлюється на продаж парасольок.
На створеній сторінці прописуються всі відомості про товар, запускається реклама та відвідувачі, потрапляючи сюди, переходять по посиланню на головний сайт, де можуть побачити і придбати інші товари. Landing Page дає можливість прорекламувати конкретний продукт, досягти певної мети швидше. На такій сторінці відвідувачам надаються стислі дані, яких буде достатньо для прийняття правильного рішення. Деякі такі посадкові сторінки створюються WordPress.
Складові лендінгу
Вище ми розібралися в тому, що таке Лендінг, тепер необхідно зрозуміти, що він включає в себе. Landing Page відрізняється від звичайного сайту певною структурою, має характерні елементи, в число яких обов’язково входять:
Заголовок. У ньому прописуються інформація в максимально стислому вигляді, що виражає суть пропозиції. Вона – перше, що попадається користувачам на сторінці. Іншими словами, заголовок називають рекламним слоганом.
Картинки. Вони краще будь-якого тексту зможуть розповісти про продукт. За допомогою них простіше привернути увагу, створити позитивний візуальний образ.
Речення. Лендінговая сторінка повинна містити текст про товар, сервісі. Це може бути кілька абзаців або стаття. Обсяги даного контенту будуть залежати від того, з якою метою потрібно досягти. Важливо не захопитися описами, щоб сторінка не вийшла перевантаженій.
Відгуки. Саме їх прийнято вважати основними елементами Landing Page, так як за рахунок них вдається викликати довіру у користувачів. Це вагомий крок на шляху перетворення звичайних відвідувачів в покупців.
Логотип. На Landing Page обов’язково розміщується лого, але він не повинен відводити відвідувача на основний портал. Його слід розташовувати простий картинкою, а не як посилання.
Емблеми соцмереж в підвалі. Вони повинні бути в вигляді посилань і відправляти відвідувачів в соцмережі в ваші профілі, де вони відразу додадуться в друзі до вас. За рахунок цього люди не будуть йти з вашого Landing Page, а сфокусуються на пропонованому їм пропозиції, товар.
Форма для внесення інформації. Посадкова сторінка повинна мати таку, щоб була можливість отримання даних від відвідувачів. Надалі внесена інформація обробляється і зберігається в базі компанії.
Кнопка. Їй повинна закінчуватися робота на сторінці. Після внесення відомостей користувач повинен натиснути на кнопку: «Купити», «Записатися», «Відправити», «Схвалити». Одночасно з цим дією приходить вам інформація, яку користувач вносив в форму.
Форма-оповіщення. Після того, як людина завершить всі дії на сторінці, він побачить її. Форма-сповіщення може запропонувати: скачати щось, купити, отримати знижку. Все буде залежати від пропонованого сервісу, продукції.
Типи Landing Page
Перш ніж замовити Лендінг Пейдж, слід розібратися з тим, яких він буває типів. Прийнято виділяти основні такі:
Click-through page. Іншими словами, ця посадкова сторінка для кліка. Мета її зібрати якомога більше їх. Її прийнято використовувати для того, щоб відправити відвідувача на сторінку продукції, сервісу. На такому Landing Page немає кошика, не передбачена можливість розрахуватися за товар, а тільки перенаправлення клієнтів на головний сайт. Там можна оформити замовлення.
Squeeze Page (стисла сторінка). Її основне завдання зібрати email-адреси з метою в подальшому розсилати клієнтам інформацію про продукцію. Приклади Лендінгем Пейдж подібного плану трапляються в інтернеті на кожному кроці.
Lead Generation Landing Page (Лідогенераціонний). Мета такої сторінки зібрати максимум інформації про клієнтів, щоб вийшло в подальшому з ними підтримувати зв’язок. Тут завжди є форма, кнопка, що дозволяє відправити дані до продавця.
Sales page (сторінка продажу). Її використовують щоб активно продавати товари. Відмінність від інших даного типу буде полягати в наявності докладної інформації про продукцію.
Splash page (яскраві сторінки). На таких в пріоритеті переваги продукту, сам товар. Завдяки цим Landing Page відвідувачі дізнаються про продукт, запам’ятовують його.
Якщо вас цікавить створення Landing Page в Києві, потрібні висококваліфіковані майстри, які добре знаються на посадочних сторінках, то ми перед вами. Наші фахівці виконають ваше замовлення на вищому рівні.