04071, Україна, Поділ, м. Київ, вул. Ярославська, 35А, 3 поверх +38(044) 333-95-05

Як створити логотип - 5 основних принципів

Создать сайт в web-студии WebKitchen
Як створити логотип – 5 основних принципів

Багато бізнесменів не надають значення емблемі. Вони можуть наспіх придумати логотип компанії тільки тоді, коли у них з’являться постійні покупці. Відсутність професійно продуманого бренду негативно відбивається на бізнесі. Потенційні партнери можуть порахувати його ненадійним, які не мають чіткої орієнтації та стратегії розвитку. У покупців нерідко виникають побоювання щодо якості продукції компанії, яка не має логотипу.

Що таке логотип і для чого він потрібен

Логотипом називається унікальний знак, який належить компанії і є її візитною карткою. Він виконує кілька функцій:

  • Головним призначенням логотипу є ідентифікація продукції (послуги). У покупців і ділових партнерів він викликає чіткі асоціації з товаром компанії, його якістю та стилем.
  • Завдяки логотипу люди запам’ятовують фірму. Побачивши рекламу продукції компанії, покупець звертає увагу на логотип. Він дізнається символ в торгових точках і з високою часткою ймовірності купує продукцію.
  • Логотип відображає цінності компанії і спонукає покупців до придбання її товарів.
  • Товарний знак допомагає збільшити лояльність покупців і партнерів. Якщо компанії вдалося створити позитивний імідж, побачивши товарного знака у людей виникатимуть приємні асоціації. Вони будуть прагнути купувати товари бренду, укладати з компанією вигідні угоди і рекомендувати її своїм знайомим.
  • Компанії прагнуть створити свій логотип, щоб захистити товар від підробок.

Види логотипу

  • Текстовий товарний знак містить графічне зображення назви компанії (повне або скорочене). У ньому можуть також бути присутнім інші художні елементи.
  • Товарний знак з назвою компанії допомагає покупцям швидше запам’ятати бренд.
  • Логотип-символ являє собою маленьку картинку, на якій зображений реально існуючий або абстрактний предмет. Товарні знаки у вигляді символу легко сприймаються і запам’ятовуються.
  • Комбіновані знаки можуть містити літери, цифри, художні елементи і умовні зображення. Такий гарний логотип швидко запам’ятовується і легко асоціюється з брендом.
  • Деякі компанії використовують складні художні композиції – емблеми. Вони містять елементи, що характеризують компанію або її власника.

Принципи створення логотипу

  • Щоб логотип можна було легко запам’ятати, він повинен бути лаконічним. Простий символ можна без зусиль дізнатися, перебуваючи на значній відстані. Його можна помітити, проїжджаючи повз на великій швидкості. Щоб зробити простий товарний знак для фірми, потрібно використовувати мінімальну кількість елементів.
  • Логотип повинен виглядати унікально. Обриси символу не повинні нагадувати інші товарні знаки, інакше покупець не запам’ятає його. Щоб правильно створити логотип, потрібно вивчити емблеми інших компаній, особливо конкурентів.
  • Щоб логотип можна було використовувати через кілька десятків років, в ньому не повинно бути елементів, що відбивають конкретний часовий період. Наприклад, деталей одягу або моделей автомобілів. Логотип не можна змінювати, намагаючись зробити сучасним. Довговічність логотипу є ознакою стабільності і успішності компанії.
  • Треба створити логотип, який буде гармонійно виглядати на документах, канцелярському приладді, одязі і значках. Він повинен добре виглядати в зменшеному і збільшеному вигляді, а також в чорно-білому варіанті.
  • Різні символи асоціюються у людей з певними якостями. З їх допомогою можна донести потенційним покупцям свої цілі. Горизонтальні лінії в логотипі будуть символізувати спокій і умиротворення, вертикальні – міцність і витривалість. Квадрат асоціюється з силою і постійністю, трикутник – зі знанням, а вигнуті лінії – з пристосованістю. Круглий логотип символізує взаєморозуміння і єдність, кільце – міцність і рішучість.

Як вибрати шрифт для логотипу

Можна зробити логотип для сайту незвичайним, використовуючи різні шрифти. Шрифти бувають простими, із зарубками, рукописними, декоративними і неформальними. Вони можуть нагадувати про продукцію. Наприклад, букви логотипу компанії Pez (виробляє солодощі) створені з цеглинок, що нагадують цукерки.
Букви із зарубками добре привертають увагу до логотипу і утримують погляд. Шрифти нестандартного вигляду з різним розміром літер свідчать про неординарність продукції. Декоративні та рукописні шрифти виглядають красиво, однак погано читаються. Тому багато фірм намагаються придумати логотип з простим шрифтом.

Як вибрати колір для логотипу

Кольори викликають у людей різні емоції. Червоний і оранжевий діють збудливо. Вони закликають людей до активних дій. Відмінним мотиватором також є жовтий колір. Він більш спокійний і заспокійливий, в порівнянні з червоним.
Синій колір не викликає у потенційних покупців яскравих емоцій і спонтанних бажань придбати товар. Однак він здатний надовго утримати тих клієнтів, які хоча б раз придбали продукцію компанії. Зелений колір асоціюється зі здоров’ям і активним способом життя. Аристократичний фіолетовий колір викликає повагу у клієнта. Можна вибрати 1 або 2 основних відтінку.

Як придумати ідеальний логотип

Перед тим, як створити логотип, потрібно проаналізувати діяльність фірми, визначити її основні напрямки розвитку і цільову аудиторію. Треба спробувати охарактеризувати компанію в 1-2 пропозиціях. Також необхідно виділити основні переваги продукту або послуги, щоб акцентувати на них увагу.
Щоб розробити логотип компанії самому, треба постаратися зрозуміти, чому одні логотипи запам’ятовуються, а інші ні. Відповівши на це питання, можна створити унікальний запам’ятовується товарний знак. Важливо на етапі створення логотипу визначити місце, на якому він буде найчастіше красуватися. Якщо символ буде перебувати на фасаді будівлі, він повинен гармоніювати з навколишньою архітектурою. Зробити логотип самому нескладно, якщо скористатися універсальними онлайн-сервісами (Logaster, LogotypeGenerator, Cooltext, Simwebsol). Надихнутися ідеями можна на сайтах LogoPond, Logo Moose, Logo Gala, LogoSpire, де є галереї логотипів.

Помилки при створенні логотипу

Щоб товарний знак можна було легко збільшувати, треба використовувати програми, що працюють з векторною графікою (Adobe Illustrator, Corel Draw). Не варто створювати логотипи з безліччю елементів і звивистих ліній. Вони будуть погано сприйматися в зменшеному вигляді. Шрифт потрібно підібрати з таким розрахунком, щоб він легко відтворювався в будь-якій друкарні.

Якщо діяльність компанії пов’язана з закордонними ринками, логотип повинен бути зрозумілим для жителів різних країн. Він не повинен викликати у них неприємних асоціацій, пов’язаних з особливостями культури. Не можна використовувати елементи чужих логотипів, інакше враження про компанію може бути зіпсовано. Щоб перевірити логотип на унікальність, потрібно прибрати з нього текст і задати пошук по картинці в Google.

Розробка дизайну логотипу – справа, яка краще доручити фахівцям. Тоді вам точно вдасться уникнути всіх перерахованих вище помилок. Звернувшись в Webkitchen, ви отримаєте максимально оригінальний і якісний логотип, який підвищить впізнаваність і успішність вашої компанії.

У Вас залишилися питання?
Ми працюємо 365 днів на рік та допізна! +38(044)229-19-90 или sale@webkitchen-design.com
Замовити