04070, Україна, м.Київ, ул.Братська, 6, оф.23 +38 (089) 120-59-49

Навіщо потрібен логотип, як його створити правильно

Навіщо потрібен логотип, як його створити правильно

Якщо озирнутися навколо себе, то всюди можна побачити логотипи. Все, що робить людство має маркування від творця. Вона дає можливість прорекламувати товари, сервіс, поширити про них інформацію, щоб дізналося, як можна більше споживачів. Під словом логотип розуміють графічні зображення бренду. За своєю суттю за допомогою цього малюнка, наповненого квітами, символами, вдається створити образ, що відображає діяльність особи, компанії, за яким будуть споживачі дізнаватися постачальника товарів, сервісу. Щоб ваші вироби або послуги почали відрізняти від тих, що пропонують конкуренти, варто створити

            Яким буває логотип: види, форми, стилі

Логотипи, як і будь-які інші деталі, що відносяться до бренду, мають свої стилі, види, форми. В даний час різними компаніями розроблено безліч різноманітних емблем. Всі їх ділять на такі види:

  • Символічні. Їх прийнято вважати сьогодні популярними. Представляються вони у вигляді символів, нерідко абстрактних. Основна перевага даних лого полягає в легкому їх сприйнятті і здатності створювати в людському підсвідомості образи. Вони асоціюються з певними предметами, об’єктами, процесами.
  • Текстові. Ґрунтуються на фірмових буквах, шрифтах. Крім них можуть використовуватися маленькі елементи, наприклад, посмішки. Плюси таких лого складаються в пам’ятних деталях, які допомагають виділитися серед конкурентів, особливо, якщо ними застосовуються в логотипі інші шрифти. Як словесних елементів можуть використовуватися: слова з назви фірми, що не відносяться до діяльності фрази, літери, абревіатури.
  • Комбіновані. У таких лого використовуються літери, символи, різні елементи. Вони грунтуються на позитивних сторонах згаданих вище видах. За рахунок графічних деталей лого стають такими, що запам’ятовуються, роблять назву організацій привабливим, особливим.
  • У вигляді емблем. В даних логотипах назва фірми обіграно за допомогою спеціальних художніх стилів. Такий лого вважається найбільш складним. На те, щоб подібний придумати логотип доведеться витратити багато часу.
  • Букви і цифри. У цій ситуації використовуються символи, пов’язані з назвою організації. Як правило, беруться перші літери, ініціали.

Крім застосованих елементів логотипи прийнято розрізняти за формою. Вони можуть бути: круглими, кільцеподібними, кривими, квадратними, трикутними, шестикутними. Нерідко вони створюються за допомогою ліній. Що стосується стилів, то при розробці лого можуть використовуватися різні стильові рішення.

          Принципи розробки логотипу

Експерти кажуть, що під час розробки дизайну немає ніяких правил і не потрібно дотримуватися законів, але створюючи дизайн логотипу, все одно слід дотримуватися певних принципів. Основні з них будуть складатися в:

  • Простоті. Прості емблеми краще запам’ятовуються і сприймаються споживачами. Більш того, такі легко прочитати і дізнатися навіть, якщо вони будуть дуже маленькими за розмірами. Найбільш яскравим прикладом цього можна вважати логотип компанії Найк, адже це звичайна, трохи розширена галочка, а дізнаються її сьогодні все і всюди.
  • Запам’ятовування. Досягти запам’ятовування дозволяє простота. У пам’ятних лого містяться елементи, які впадають в очі або нагадують споживачам щось знайоме.
  • Довговічності. Хороший логотип використовується протягом багатьох років. Він і створюється з перспективою на майбутнє.
  • Відповідно діяльності фірми. Логотип може прямо або побічно вказувати на те, чим займається компанія. Крім того, що виробляє фірма, на логотипі можна відобразити її особливості. Наприклад, на лого страхової компанії можуть бути нанесені елементи, що асоціюються з упевненістю, стабільністю, надійністю. Відповідно до цього будуть обрані кольору і шрифти.
  • Унікальності. Емблеми повинні відповідати діяльності компанії, її особливостям, а й бути унікальними, тому при їх створенні важливо упевнитися, що чи не копіюються деталі з лого фірми-конкурента.
  • Універсальності. Лого повинні добре вписуватися в будь-які умови, доповнювати собою різні предмети, починаючи рекламними буклетами та закінчуючи одягом. Наскільки вийшов універсальним зразок можна перевірити, задавши такі питання: чи буде відмінним лого, якщо:
  • зробити його одноколірним;
  • Надрукувати маленьким або навпаки великим;
  • Оформити в чорно-білій колірній гамі;

Якщо на всі отримано «так», то логотип вийшов відмінним.

          Які можуть допускатися помилки при створенні логотипів

Щоб зробити гарний логотип для сайту необхідно намагатися не допустити певні помилки. Найбільш поширені з них будуть полягати в наступному:

  • Застосуванні растрових малюнків. При відтворенні таких можуть виникати проблеми. Навіть незначне збільшення перетворюватиме малюнок в мозаїчний, що зробить його не зручним для застосування. З цієї причини зображення малюються в програмах Corel Draw, Adobe Illustrator, де є векторна графіка. У таких додатках все чітко розраховано.
  • Прагненні відповідати трендам. Мода мінлива, а добре продуманий лого повинен вийде довговічним. Такий ніколи не вийде з моди.
  • Складнощі. Логотипи з великою кількістю елементів складні для сприйняття. При їх зменшенні губляться деталі.
  • Залежно від кольорів. У безбарвному вигляді логотип втрачає свою індивідуальність.
  • Погано підібраному шрифті
  • Прагненні створити логотип для себе, а не клієнтів.
  • Використання штампів. Не можна застосовувати те, що вже було у інших.

Якщо дотримуватися цих простих рекомендацій, то вийде ідеальний логотип для тривалого користування, але зробити такий під силу тільки професіоналам.

Розробка дизайну логотипу в Києві – наше улюблене справа. Ми зможемо створити для вашої компанії кращий варіант, максимально характеризує вашу діяльність.

У Вас залишилися питання?
Ми працюємо 365 днів на рік та допізна! +38 (089) 120-59-49 или [email protected]
Зробити замовлення